Garaże
System IBK pozwala na łatwą adaptację garaży do istniejącej zabudowy. To elastyczny system tworzenia: garaży pojedynczych, podwójnych, szeregowych, podziemnych i piętrowych, a także punktów handlowych, magazynów, portierni, warsztatów. Jest otwarty dla fantazji, praktycznego i ekonomicznego myślenia.
W Polsce postawiliśmy ponad 1500 garaży.
Gotowe garaże betonowe to również nasza propozycja asortymentowa. Podobnie jak inne moduły, charakteryzują się wysoką jakością i estetyką wykonania. Nasze garaże łatwo można adaptować do istniejącej zabudowy dzięki zamontowaniu dachu dwu- lub czterospadowego, wykorzystaniu ścian jako muru oporowego czy też odpowiedniej kolorystyki elewacji bramy.
Z garażu można korzystać chwilę po jego montażu.


Opis techniczny
konstrukcja: ściany i stropodach grubości od 6 cm do 8 cm wykonane z betonu C-30/37 zbrojonego siatkami stalowymi w konstrukcji monolitycznej (brak łączeń), posadzka gr. 8 cm posiadająca 0,5 % spadek w kierunku wjazdu,
wrota: w standardzie montowane są wrota uchylne firmy Hörmann N 80 wykonane z blachy trapezowej, wzmocnione profilem zamkniętym oraz profilem poprzecznym, cynkowane i malowane proszkowo w kolorze białym lub brązowym, które posiadają 3 rygle uniemożliwiające ich otwarcie od zewnątrz bez użycia klucza (dwa rygle dolne i jeden górny), zamek wyposażony w zapadkę umożliwiającą zamykanie bramy od wewnątrz, dwa klucze,
elewacja zewnętrzna: tynk silikonowy koloru białego, nakładany na ściany wyrównane i zagruntowane specjalnym mrozoodpornym podkładem,
faktura wewnętrzna: wewnętrzne ściany szpachlowane zaprawą wyrównującą, malowane wodoodporną i trudnościeralną farbą w kolorze jasnoszarym, następnie wykończone dodatkowo farbą akrylową w dwóch kolorach, nakładaną metodą natryskową (kropki), co w efekcie rozjaśnia pomieszczenie i daje efekt ciągłej czystości,
odprowadzenie wody deszczowej: stropodach gruntowany roztworem na zimno kryty papą termozgrzewalną grubości 5,2 mm, spadek stropodachu wykończonego wieńcem pozwala na spływ wód opadowych (deszczowych) w tylny lewy narożnik stropu, gdzie poprzez zatopiony kołnierz z tworzywa sztucznego woda przedostaje się do rury PCV Ø 75 mm umieszczonej wewnątrz garażu (rura wyposażona w chwytak na liście odprowadza wodę rurą przez posadzkę w grunt),
wentylacja: w tylnej ścianie garażu wykonane są cztery otwory wentylacyjne Ø 125 mm zabezpieczone kratkami metalowymi, które wraz ze specjalną konstrukcją bramy zapewniają wentylacje grawitacyjną.


System IBK pozwala na łatwą adaptację garaży do istniejącej zabudowy. To elastyczny system tworzenia: garaży pojedynczych, podwójnych, szeregowych, podziemnych i piętrowych, a także punktów handlowych, magazynów, portierni, warsztatów. Jest otwarty dla fantazji, praktycznego i ekonomicznego myślenia.
W Polsce postawiliśmy ponad 1500 garaży.
Gotowe garaże betonowe to również nasza propozycja asortymentowa. Podobnie jak inne moduły, charakteryzują się wysoką jakością i estetyką wykonania. Nasze garaże łatwo można adaptować do istniejącej zabudowy dzięki zamontowaniu dachu dwu- lub czterospadowego, wykorzystaniu ścian jako muru oporowego czy też odpowiedniej kolorystyki elewacji bramy.
Z garażu można korzystać chwilę po jego montażu.
Opis techniczny
konstrukcja: ściany i stropodach grubości od 6 cm do 8 cm wykonane z betonu C-30/37 zbrojonego siatkami stalowymi w konstrukcji monolitycznej (brak łączeń), posadzka gr. 8 cm posiadająca 0,5 % spadek w kierunku wjazdu,
wrota: w standardzie montowane są wrota uchylne firmy Hörmann N 80 wykonane z blachy trapezowej, wzmocnione profilem zamkniętym oraz profilem poprzecznym, cynkowane i malowane proszkowo w kolorze białym lub brązowym, które posiadają 3 rygle uniemożliwiające ich otwarcie od zewnątrz bez użycia klucza (dwa rygle dolne i jeden górny), zamek wyposażony w zapadkę umożliwiającą zamykanie bramy od wewnątrz, dwa klucze,
elewacja zewnętrzna: tynk silikonowy koloru białego, nakładany na ściany wyrównane i zagruntowane specjalnym mrozoodpornym podkładem,
faktura wewnętrzna: wewnętrzne ściany szpachlowane zaprawą wyrównującą, malowane wodoodporną i trudnościeralną farbą w kolorze jasnoszarym, następnie wykończone dodatkowo farbą akrylową w dwóch kolorach, nakładaną metodą natryskową (kropki), co w efekcie rozjaśnia pomieszczenie i daje efekt ciągłej czystości,
odprowadzenie wody deszczowej: stropodach gruntowany roztworem na zimno kryty papą termozgrzewalną grubości 5,2 mm, spadek stropodachu wykończonego wieńcem pozwala na spływ wód opadowych (deszczowych) w tylny lewy narożnik stropu, gdzie poprzez zatopiony kołnierz z tworzywa sztucznego woda przedostaje się do rury PCV Ø 75 mm umieszczonej wewnątrz garażu (rura wyposażona w chwytak na liście odprowadza wodę rurą przez posadzkę w grunt),
wentylacja: w tylnej ścianie garażu wykonane są cztery otwory wentylacyjne Ø 125 mm zabezpieczone kratkami metalowymi, które wraz ze specjalną konstrukcją bramy zapewniają wentylacje grawitacyjną.




w celu omówienia szczegółów oferty zapraszamy do kontaktu telefoniczego lub przez formularz kontaktowy
Cała oferta
Zapraszamy także do zapoznania się z resztą naszej oferty.
W celu omówienia szcegółów i określenia wyceny prac zapraszamy do kontaktu.

Garaże betonowe
System IBK pozwala na łatwą adaptację projektu garażu do istniejącej zabudowy. To elastyczny system tworzenia garaży betonowych: pojedynczych, podwójnych, szeregowych i piętrowych, a także punktów handlowych, magazynów, portierni, oraz domów modułowych i domów letniskowych.

Prefabrykaty betonowe

Usługi ogólnobudowlane

Działalność w ramach służby więziennej
Założenia realizacji tych działań opierają się na kontynuacji działań prowadzonych przez więziennictwo podczas realizacji projektów.
Polska Grupa SW
Zakład Włocławek
dział budowlany
87-800 Włocławek
Al. Jana Pawła II 15
SIEDZIBA GŁÓWNA:
POLSKA GRUPA SW
Sekretariat:
tel. 22 328 60 01; fax 22 328 60 50
01-473 Warszawa, ul. Kocjana 3

POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
01-473 Warszawa, ulica Kocjana 3
Sekretariat: tel. 22 328 60 01; e-mail: sekretariat@pgsw.pl
NIP: 8880200355, Regon: 000319262, KRS: 0000079949
Strona główna | O zakładzie | Oferta | Kontakt |